Jobb + Tvätt

Hejsan allihopa...
sorry för jag varit seg på att uppdatera men har hänt en del saker i mitt liv varit tufft o jobbigt den sista tiden så ej känt för att blogga direkt, men tänkte idag får jag väl blogga lite så ni ej glömmer bort att läsa min blogg..

Jag lever i alla fall haft dte lite jobbigt sista tiden i alla fall, mycket inom jobbet o så tyvärr fått lite tråkiga nyheter men håller på att hitta lösningarna på det, och mycket med min lägenhet med som är inblandad tyvärr men verkar som det finns hopp ändå just nu så det är bara att kämpa vidare och det tänker jag göra :)

Idag har man jobbat mellan 7.30 - 11.30 sen blev det hem o dejta tvättstugan inte så hemskt kul
men man måste ju annars har man ringt runder lite o sånt till folk angående jobb och andra ärende...
annars har det inte hänt så hemskt mycket bara tagit det lugnt..

Ha det så bra allihopa...massa kärlek till er...

Ciao /Marie

Kommentarer
Postat av: Tina

Har det fixat sig med jobb....????

2009-06-10 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0