Onsdagen :)

Hejsan..

Idag var man uppe tidigt redan 09.00 haha men hann in i duschen precis en halvtimme senare så stod underbara Gill utanför dörren med nya bullar o allt, så blev frukost tillsammans och skitsnack med såklart snack om Kreta resan som börjar närma sig, ska bli så otroligt skönt verkligen :) Men sjukt mysigt frukost blev det i alla fall :) Sen blev det åka ner istan och fixa det sista med Kreta resan så nu är allt klart Kreta here we come <3

Sen blev det hem till mamma en sväng och så cyklade vi ut till gläntan för att käka lunch tillsammans bakad potatis stod på schemat där var väldigt många bord som var resaverade och en buss kom trodde det var pensinärer men nej nej runt hörnan så kommer alla mina gammla lärare från gymnasiet hahhaa vilken sjuk överraskning men så sjukt roligt att träffa alla igen :)

Sen blev dte hem och vila sig för man är ju genom förkyld ju men känns ändå bättre idag än vad det gjorde igår. så det är ju nått posetivt ju. Blev att gå en runda med Sofie o Lodde, underbar liten valp det där :) Sen hängde jag med upp till Sofie kollade lägenheten o hjälpte henne lite.

Så det är väl så min dag har sett ut i stort sett., hoppas alla haft en bra dag i alla fall.

Massa kärlek till er // Marie



Kreta <3 Hit ska jag och min underbara tös Gill :) Wieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0