Shoppat + Sky`s The Limit <3

Hejsan alla söta.:)

Idag har man varit ledig från jobb, skönt med lite sovmorgon verkligen.
Sommaren är verkligen här nu märker man, underbart fint väder idag sol på klarblå
himmel och sjukt varmt ;) Men för min del blev det en sväng ner på körskolan plugga teori
sen blev det hem till föräldrarna en sväng sen drog jag o brorsan till Väla för att se om vi kunde
få fatt i några tvalor till min lägenhet, och det fick vi en stor och två mellan stora sjukt fina tycker jag i alla fall.:)
Hittade också en tunika på gina tricot på rea så man fyndade också inte illa :)

Sen på vägen hem lyssnade man ju på Rix Fm och såklart så spelade dem ju Olas nya singel Sky`s the limit och jag bara ÄLSKAR den låten helt galet bra nya sommarplågan jadåååå :) Brorsan skruvade upp volymen så det blev Sky`s the limit för hela slaten på vägen hem underbart :)

Ha det så bra allihopa vi ses o hörs snart igen ;)

Massa kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: madde

sv: tack sötaste du :D

2009-06-26 @ 19:33:46
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0