Söndagen

Hejsn alla söta :)

Hur är det med er denna söndag?
Hoppas det är fina fisken med er i alla fall.:)
Här är det bara bra ska inte klaga, lite små trött men annars bra.

Söndag idag igen, inte min favvo dag precis hehe alltid lka slö på
söndagarna ju haha. Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket, sov ganska länge
eftersom man gick o la sig ganska så sent, men hade sina skäl haha.:) Ställer ju alltid upp
för sina vänner fast det är mitt i natten ju haha :P sen har man plockat undan lite här hemma och så.

Nu ska man snart ner i kolonin en vända till föräldrarna, men först ska jag cykla hem och hämta min
älskling såklart (Tusse) så han får komma ner dit han med, min lille kisse.:) Blir grilla nere i kolonin
o käka gott en god vän till familjen skulle också grilla med oss alltid trevligt haha :)

Tänkte jag får la blogga lite för idag innan jag sticker nere i kolonin för annars vet jag hur det blir att jag
kommer hem sen pallar jag inte haha :)

Mathias - Min tias, du vet jag finns här för dig vännen min, sviker dig aldrig <3

Jonas - Min ängel jag hoppas det löser sig för dig med på bästa sätt, kämpa på vännen <3

Massa kärlek till er allihopa.

// Eran Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0