Studenten

Hejsan alla söta...

Igår så tog mina älsklingar studenten. Sandra min underbara kusin som tog studenten, sen tog min underbara Tias studenten med igår. Jag är sjukt stolt över er ska ni veta.

Först på dagen så jobbade jag till 11.30 sne blev det hem o ta det lugnt lite sen in i duschen
o göra ve sig, eftersom det var sånt skit väder pissregn i storm ute så var jag ej nere på torget och
mötte upp min underbara kusin, men mötte däremot upp henne när hon kom hem i sin bil :)
Firade henne ute i lödde tillsammans med alla andra. kul kul :)

Efter en stund när vi käka och druckit gott så kom min/vår kusin Emma med familj förbi o grattade Sandra med, har inte sett Emma på över 1 år. sist jag såg henne var i uppsala när jag våldgästade henne, då hon sa hon var gravid med lille Anton ju, Elvira hade också blivit stor, men fick äntligen träffa Anton som nu är 8 månader, så underbart söt han är alltså.

Elvira o Anton ni är bara för underbara verkligen, :) Emma sjukt kul o träffa dig igen, lovar höra av mig när jag är på väg upp till Uppsala igen :)

Sen blev det hem sen möta Fanny o Gill sen blev det utgång med dem där jag träffade Malin o Charlie som jag inte träffat på över 2 månader sen sjukt underbart att träffa dem igen så blev att umgås med dem också under kvällen/natten.

Sandra - Min underbara kusin, nu har du tagit studenten ÄNTLIGEN. jag önskar dig all lycka i framtiden med allt. Svårt att förstå att du har tagit studenten. Nu är du ingen liten flicka längre utan en ung vuxen tjej :) Men i mina ögon kommer du alltid vara min lilla kusin sandra :) Stolt över dig är jag i alla fall, älskar dig och finns här för dig alltid. <3

Mathias - Min Tias, det finns inga ord som kan beksriva hur mycket du betyder för mig eller hur mycket jag älskar dig. Igår tog du också ÄNTLIGEN studenten som du längtat efter så sjukt mycket. Tyvärr kunde jag inte vara med och fira tillsammans med dig, men du fanns i mina tankar hela dagen, kvällen och natten. Jag skålade för dig hela kvällen med. Jag önskar dig all lycka nu i framtiden och hoppas att våran vänskap kommer hålla livet ut för du är verkligen mitt allt, du är bästa vännen i mitt liv, du är min pusselbit, utan Tias ingen Mii :) Älskar dig vännen och jag är så sjukt stolt över dig, finns här för dig alltid. <3



Massa kärlek till er allihopa // Marie. ( Majsan, Mii , Mary , Muppen, m.m )


Kommentarer
Postat av: milla

Ja, helt klart den sötaste!

2009-06-13 @ 23:08:33
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0