Fredagen

Hejsan...

Fredag idag sjukt skönt, jobbade till 14.00 idag lagom lång dag, men sjukt jobbig kaos på
jobbet, men det gick till sist i alla fall, många sjuka nu men men, sen blev dte hem och köra och
kolla på möbler till lägenheten, jag flyttar om lite mer än 2 veckor :D datumet har blivit ändrat, Ida
ringde härom kvällen och sa dem blev klara med sin lägenhet i malmö fortare så den 6 april flyttar jag.:D
såå sjukt skönt det ska bli längtar grymt mycket till att få tillgång till lägenheten :)

I helgen blir det att packa känns det som i alla fall det som jag har ii bokhyllan som jag ej
använder nu eller behöver ha uppe så det ska jag packa ner och sotera sånt jag ej behöver mer.
Så det blir nog en lugn helg verkar det som men skönt det, men får se vad som händer.:D

Hoppas alla får en sjukt bra fredag i alla fall..

Du finns alltid i mina tankar <3

// Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0