Jobbet + Wille

Hejsan...

Idag var man åter på jobbet, men ingen lång dag för mig lagom lång dag jobbade
till 14.00, kanske lite stressigt på morgonen men så är det när vi gått ner i personal med så
Men det gick bra ändå. Efter jobbet så plingade jag min älskade tös Wille (Johanna) hon kom en snabb
runda inom mig och vi planerade det sista in för morgondagen med töserna grymt kul det ska bli imorgon verkligen...

Annars har man inte gjort så hemskt mycket idag, pluggade lite teori på kvällen annars tagit det lugnt.
Jobba imorgon med, sen är man ledig så sjukt skönt det ska bli verkligen :) Låång dag imorgon till 16.00 för
min del men det ska väl också gå eller? haha.

Men hoppas alla haft en undrebar Torsdag i alla fall.
sköt om er så länge så ses vi kanske på stan..;)

Ciao / Marie

Du har en speciell plats i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: tack så mkt gumman!



det betyder massor av att du tänker på honom just nu <3 guld till dig gumman :D

2009-03-07 @ 15:54:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0