Tisdagen

Heej Allihopa..

Ja, jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera min blogg, men inte haft någon direkt
tid att blogg, sen har det inte hänt så speciellt mycket i mitt liv haha inget intressant i alla fall..

Jobbat idag som vanligt, men ej så lång dag bara till 14.00 men sjukt trött fick ej sova så
mycket inatt av ett en viss person messade hela tiden ;) När jag kom hem från jobb hade jag
värsta huvudvärken så la mig o vilade ett tag, så nu kännas det ju bättre, fick lite dåligt samvete
att jag inte hjälpte mamsen med tvätten men men..

Ikväll händer det väl inte så värst mycket, ska bara ta det lugnt tror jag kanske packa ner lite
grejor som jag ej behöver ha uppe och inte använder nu ändå. får se, men tänkte först ta ett varmt bad.

åhhhh sköööönt, men hoppas alla ha en bra kväll i alla fall..

Ciao Ciao / Marie

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0