Fredagen

Hejsan alla sötnosar..

Nu tänkte jag att det var dax att blogg för idag men inte för det är så många
som är intresserade av min lilla fredag haha, inte hänt så mycket heller så.

Jobbat idag hela dagen från 7.30 - 16.00 ganska lugn dag ändå på något vis
fast man var sjukt seg hela dagen men det gick bra ändå hade möte mellan
15.00 - 16.00 inom vår grupp där vi snacka lite allmänt inom jobbet. Kom väl
fram till lite bra saker nu inför sommaren.

Efter jobbet blev det hem en sväng hämta varvor för mamsen o papsen hade
varit o handlat till mig jätte gulligt verkligen. Så pappa hjälpte mig hem med varorna
sen blev det att börja göra käk sen dejta soffan som gällt o fixat lite här hemma.

Min fredag kväll kommer bli väldigt lugn o slapp haha eftersom jag jobbar helgen så
blir det lugnt för min del.

Ha en underbar fredag allihopa, festa för mig med för dme som ska göra det ;)

Massa kärlek / Marie (Majsan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0