Seger <3

Hejsan alla söta :)

Idag så var det tillbaka till jobbet efter en ledig helg :)
Jobbade mellan 7.30 - 11.30 lagom lång dag verkligen hehe.
Sen blev dte hem och släng i tvätten mamma följde med hem eftersom
hon skulle ta hand om tvätten medans jag var nere på körskolan och gjorde lite
teori där nere, sen blev det hem ta det sista med tvätten o sen göra käk.

Senare på kvällen när jag skulle ner o lämna lite grejor i mitt förråd, så stod källardörren öppen, och så
hörde jag någon spela på piano o nån på gitarr jag bara -what? liksom vad är detta, när jag kommer in så
rummet mitt emot så var det en hel äldre mans kör som sjöng upp typ men jag bara heja gick viadre men när jag
var färdig kom det en och fråga om dem kunde få sjunga för mig hahaha jag bara jaha men javisst, så sjöng dem
You rasie me up - westlife jag bara jaja men ok en kör som sjunger i källaren för mig hahah sjukt kul kunde ej hålla mig för skratt hahaha men sjukt kul :P

Ikväll så tog Brommapojkarna emot Helsingborg IF på arenan gud glömde.alltså
snarare en åker eller vad man ska säga, men det hindrade ej mina grabbar haha
utan det blev hela 0-3 till HIF underbar seger verkligen och nu så leder vi allsvenskan undrebart <3

Ha en underbar kväll allihopa, hörs o ses :)

Ciao / Marie

Henke Larsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0