Sovrummet

Hejsan allihopa..

Dax att blogga igen känner jag, försöker att uppdatera mig så mycket
som mörjligt men inte alltid jag tänker på det eller har ork och tid till det men nu
känner jag att det är blogg time i alla fall.

Idag ha man jobbat till 14.00 lagom lång drog direkt hem till mamma o pappa
för att hämta pappa så hängde han med hem för att sätta ihopa mitt natthuksbord
som vi var o köpte igår på Ikea fick ihopa det och så hälpte han mig att möblera om i sovrummet
eftersom vi bara hade satt sängen o gaderoben så för tillfället tills jag kom på hur jag ville ha
det och nu idag möblerade vi så nu trivs jag med det ska bara ha upp lite tavlor men väntar
med det tills jag hittat några fina jag vill ha och trivs med.

Lovar att lägga upp bild på sovrummet hur det ser ut nu men får bli när jag orkar
ta en bra bild på det och lägga upp det haha ha tålamod.:P

Nej nu ska jag kolla vidare på Greys och sabba mellan det o fotbollen :D Goooo Berca :)

Kärlek till er allihopa.. // Marie

Kommentarer
Postat av: milla

haha, aadå! är bara så himla dålig på att kommentera:P men jobbar på det:P:D

2009-05-27 @ 23:22:37
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0