Bebis <3

Hejsan alla söta :)

Fick världens underbaraste nyhet innan idag av min älskade Madeilene (Guldfisken)
Hon ska bli mamma, och jag är så himla glad för hennes skull att det finns inga ord som
kan beskriva hur glad o lycklig jag är för henne, för jag vet hur mycket detta betyder för henne <3

Madeilene - Min underbara vän, finns nog inga ord som kan beskriva hur mcyket du betyder för mig. Du har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta ifrån dig, du är en helt underbar vän med ett hjärta av guld. Jag kommer alltid stå vid din sida vad som än händer glöm aldrig det.

Stort grattis till dig gumman, du kommer bli en sån underbar mamma <3 Önskar dig all lycka i världen !!!



ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

Kommentarer
Postat av: Madeilene

aAAAAAAW FINASTE INLÄGGET <3333333



sv: hehe tack :D det ska bli nice :D

2009-11-20 @ 21:39:40
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv; ja men jag blev verkligen rörd :)

2009-11-21 @ 11:28:01
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0