Pluggande....

Hejsan allihopa (Om det är någon som läser)

Torsdag idag, blev väckt idag av underbara Jessica som ringde från jobb
vilken underbar kollega hon är haha, nej men det var ingen fara var ej så
tidigt ändå och jag behövde ändå gå upp. Blev att göra ve sig sen cykla o handla
bullar för det var jag sjukt sugen på till frukost mums :)

Blev göra frukosten när man kom tillbaka, sen blev det plugga sin underbara
teori, men men måste göra det annars blir jag aldrig klar med den jäkla sista skiten
på teorin ju, så känner mig duktig jag tog tag i det idag o pluggade :)

Usch nu blir det att tänka ut vad man ska göra för middag?
Hmm men det lutar nog åt lax o pasta eftersom jag lagt fram laxen innan
för den skulle tina upp..men men får se..kanske gör nått annart :P

Ha det underbart ikväll...

Ses o hörs

/ Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0