Skåneland + Förkyldning

Hejsan allihopa.

Sorry för uppdateringen på bloggen men har ju varit på en weekend
uppe i Uppsala hos brorsan, tog ju med min dator trodde jag kunde använda
min dator där, men brorsan hade bara ett internet uttag så det gick ej fick sitta
och spela på min dator istället men det fördrev tiden med ju haha.

Men jag har haft en bra weekend hos brorsan och hans flickvän Ida.
Som jag fick träffa för första gången, goo tjej det där faktiskt. Sen
fick jag träffa Pelle & Julia med och deras små söner underbart att se
hur huset o allt blivit hos dem sjukt mysigt :)

Annars var det middagar tillsammans, badminton, stockholm och såklart
en runda till kusinen och träffa kusinbarnen igen underbart :)

Men nu när man kommit hem till skåneland igen så har man fått med sig
en jäkla förkyldning, så sjukanmält mig från jobb idag men det är bättre
idag än igår så det är väl på bättingsvägen. Så blir väl tillbaka till jobbet imorgon :)
I alla fall försöka jobba sen hur det går, annars får man väl sjukanmäla sig igen men det hoppas
jag att jag slipper..:/

Men idag blir det vila o dricka mycket o snyfa nässpray haha så ska man väl vara på bena igen imorgon :P

Ha det bra allihopa.

Massa kärlek till er // Mii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0