Uppdatering

Hejsan.

Sorry för jag ej bloggat på ett tag, men här kommer lite uppdatering.
Jag har ej haft lust eller ork, eller tid att blogga om jag ska vara ärlig.
Har fått förlängt på jobbet, men det tråkiga är att jag måste gå ner i tjänst
igen från 70% till 50% och det kan man inte leva på precis hur kasst som helst,
men visst jag ska vara glad att jag överhuvudtaget har ett jobb ju och det är jag
men vill ju också känna att jag liksom kan leva också men blir att hålla hårt
i dem pengarna man har o får.

Så nu mina lediga dagar har man tagit kontakt med bemanningen igen suck
för att kunna ha möjlighet att hoppa in på mitt gamla jobb om dem behöver folk
och jobba extra på mitt jobb om jag nu får det vill säga. sen mailat en massa om
jobb, sen sökt jobb, mailat angående a-kassa o massa sånt

Men är väl bara försöka hålla hoppet uppe att detta löser sig på nått vis.
allt har en lösning gäller bara hitta den.


Så länge man inte gett upp har man inte förlorat !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0