Fredag <3

Hej sötnosar.!!

Idag är det Fredag och jag är ledig jadå skönt :) Långledig helg för min del, fre,lör och söndag så sjukt skönt när den helgen kommer :) Idag har det inte hänt så väst mycket tog bussen ner istan en runda, hittade ett par nya jeans o lite smink som jag behövde eftersom blandt min mascara är började ta slut :P

Sen har det ej hänt så mycket hemma nu och bara tar det lugnt blir en sväng hem till
föräldrarna sen ska käka tillsammans med dem :) mums :) umgås lite med mamsen
pappa ska jobba natten så, men sen får jag se vad som händer..

Men bir nog en lugn fredag kväll helt enkelt :)

Men ha det kalas bra allihopa.

Kärlek till er / Mary ;)


Kommentarer
Postat av: Mr.X

Ny frisyr? Najs :)

2009-10-02 @ 16:20:22
Postat av: Marie

Svar till: Mr.X nja sådär, haft det ett tag nu.

2009-10-02 @ 18:14:25
URL: http://starmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0