Körskolan !!!

Hejsan.

Idag var man uppe med tuppen på sin lediga dag för jag hade körlektion på körskolan
usch galet tidigt men det gick bra det med fast man ej kört på länge men men tjat såklart
på teorin men liksom håller på med den som en galning känns som dem håller kvar en på
körskolan liksom jag sitter bara o repeterar liksom men men nu har jag gett mig fan på
att jag ska visa dem där nere att jag kan den !!!! för hur ska man fixa den?

Några förslag på hur man kan plugga lätt o att teorin sitter bra?
För jag är så jävla trött på att jag ej kan fixa det sista j*vla skiten.

Ge mig lite enegri snälllaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!

Massa kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag gjorde datortesten om och om och om igen. Hoppas du fixar det snart kusinen:)

2009-10-26 @ 09:10:13
URL: http://enlitensandraa.blogg.se/
Postat av: Mr.X

Bara pressa... gör ALLT, bara nöt datorproven hela tiden.. om och om igen, så sitter det.

2009-10-26 @ 14:01:44
Postat av: Marie

Svar till Mr.X det gäller ju också komma till bland datorerna på körskolan då ju och att tider stämmer överrens med jobbet med -:S

2009-10-26 @ 15:53:14
URL: http://starmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0