Ola ;)

Heej.:)

Imorse kl 10.00 satt man ju bänkad framför tv för att en viss herr svensson skulle
vara med i efter tio, perfekt o käka frukost till haha :)

Många som tro att jag kommer släppa att tycka om han så mycket som
jag gör, att jag kommer tröttna på honom o hans musik m.m
men att höra han i morse fick mig att inse att nej jag kommer inte
sluta tycka om den här personen, kvittar nog vad han gör så är han alltid Ola
för mig alltid den här glad, underbara, omtänksamma, galna Ola haha :)
Jag är så sjukt stolt över att vara ett fans till honom, han har gett mig så mycket
både inom musiken o han själv.:) Alla dem underbara personerna jag träffat tack vare
honom helt galet, jag önskar dock jag kunnat träffa dem lite oftare, men tyvärr har jag det
jobbet jag har och kan ej ta ledigt hur som helst, :/ sen heller med pengar o så.

Men jag är så sjut glad o stolt över dem här personerna så det är galet
och dem betyder så galet mycket för mig, lika mycket som Ola gör för mig. <3

Nej nog om Ola o Olafamiljen haha :)
Får väl blogga lite om vad jag mer hunnit med idag
och det är ju såklart körskolan sukc suck men teorin gick bättre
idag nu ska jag ge ännu mer så jag är klar med skiten. annars
ikväll kommer mina älsklingar hit för mamma o pappa ska ha målare o så hos sig :/

Men men nu ska jag vila lite har sjukt ont i huvudet,
men bloggar mer sen ikväll lovar..:)

Kärlek till er alla // Mary ;)






Kommentarer
Postat av: milla

Alla gånger gör det det! Fy Fan vad vi är bra:D

2009-10-08 @ 20:54:18
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: julia a

haha plusmenyn;) (krisitanstad)

2009-10-16 @ 19:30:44
URL: http://mylifeasjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0