Vaccinationen :/

Hejsan :)

Nu är man hemma igen från ännu en kväll på jobbet
men det har gått bra ändå ska ej klaga. Nu slöar man lite i soffan
men snart dax för att dejta kudden så man får sova lite för det är jobb
imorgon igen men bara till 12.00 :)

Men ska ta vaccinationen imorgon mot svininfluensan usch alla verkar
ju bli dåliga av den ju dem som tagit den så man är ju lite så emot den
men sen tänker jag på tar jag ej den så om jag får den så smittar jag ju dem
andra som ej tagit den och det vill man ju inte, jag hoppas det går bra imorgon
och att jag ej reagerar så stort på det som visa gjort på det.

Men men det ska säkert gå bra, men man är ju ändå lite nervös ju :P

Hoppas alla haft en bra dag i alla fall :)

Kärlek / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0