Hemma igen :)

Hej. !!

Då var man hemma igen i kalla sverige efter en helt underbar vecka på Kreta <3
Haft ca 35 grader i solen och 28 i vattnet. varit helt underbart verkligen. Man har blivit
så bortskämd på kreta så det är inte sant haha, mycket att berätta igenligen men orkar inte blogga
om allt just nu men det har vartit sola, bada, shoppa, god mat o drinkar o sist men inte minst shotar haha ;)
Dem verkligen skämt bort en med en massa drinkar. Varit på en utflykt med i bergen o vandra i ca 4 timmar o det säger jag det gör jag aldrig mer om igen fy fan vilka backar alltså shit helt galet verkligen.

Finns så mycket att berätta igentligen men får se om jag orkar blogg om allt men kanske bloggar en dag i taget i alla fall så ni får veta hur livet på var på kreta haha :)

Ha det kalas bra i alla fall, glöm ej jag älskar er

// Blue Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0