Kreta !!!

Hejsan allihopa

Nu kommer mitt sista blogginlägg på en vecka i alla fall.
Nu är det bara några timmar kvar tills man sitter på planet på väg
till Kreta med underbara Gill. Det känns så sjukt skönt men ändå så konstigt
på något vis att dagen äntligen är här, känns som det var igår vi bokade resan
liksom, sen känns det konstigt att ej ha med brorsan o mamma o pappa, har ju alltid
åkt tillsammans med familjen men nu ska jag åka själv liksom helt ensam haha nja
har ju Gill med mig men ni fattar vad jag menar :)

Det ska i alla fall bli skönt att komma till solen o värmen och komma
bort ett tag från verkligeheten o alla måste det o hit o dit. Har varit istan
idag o inhandlat lite smått o gott till resan i sista minuten haha jag o gill
i ett nötskal men vad gör man inte när det är rea hahaha :P sen har man sprungit
runt o kolla packningen hela tiden så man ej missat nått. Sen blev det hem till mamma o pappa
käka middag o umgås med dem, kommer ju ej göra det på en vecka nu så.

Nu är packningen klar i alla fall, tror jag, biljett, pass, pengar det är väl det som är det viktigaste
hahaha :P

Men alla får ha det sjukt bra här hemma i kalla sverige hehe, kommer såklart sakna alla jätte mycket, men den jag kommer sakna mest förutom min familj är såklart min bästa vän ever och det är underbara Tias som alltid finns där för mig. Ingen Tias ingen Mii så lätt är det :P

Ha det kalas bra allihopa blogga lugnt ;)

Puss o kram älskar er allihopa // Marie



Kommentarer
Postat av: milla

Hoppas ni haft en härlig semester:)

2009-09-10 @ 21:27:33
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: men självklart ;) hehe hade du nice där borta då? tack för messet gumman! jag minns inte nu om ja svarade eller inte haha, gjorde jag deT?

2009-09-11 @ 15:36:20
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0