Semester :)

Hallå alla glada :)

Nu har jag äntligen semester wieee :)
Jobbade till 11.30 idag sen blev det hem till mamsen
en runda o hämta lite saker o snacka skit som vanligt haha.
Sen var det hem o städa lägenheten, så man slipper komma hem till
en stökig lägenhet efter semesten sen, är ju inte så kul :/ men nu
är den ren o snygg bara lite rörigt vid min packning men det får det ju
vara tills jag packat ner allt o sett till så jag fått med mig allt ju hahaha :)

Som sagt snart bär det av till Kreta med underbara Gill på Torsdag
morgon sitter vi på planet på väg ner emot kreta, wiee ska bli så otroligt skönt.:)
Känns så sjukt konstigt med på samma gång, resa utan familjen men men
det kommer bli kalas bra i alla fall en upplevelse med min engelska hahahha :P

Idag får jag se vad mer som händer, inget direkt planerat får se vad
som händer helt enkelt, :)

Hoppas alla ha en underbar dag i alla fall :)

Puss o Kram / Mii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0