Vännerna <3

Hej.

Måste bara nämna 2 st personer som betyder sjukt mycket för mig,
och som är en stor del av mitt liv, utan dem ingen Marie !!!

Mathias - Min fjant i alla väder, haha, en helt underbar person som alltid
finns där vid min sida, som alltid får mig att le .:) Utan honom skulle mitt liv
vara sjukt sjukt tråkigt vill jag lova. Han har ett hjärta av guld, och jag älskar
honom sjukt mycket fast han kan gå mig på neverna ganska ofta men ändå kan
man inget annat än älskar denna personen <3

Sebastian - Min brandman, vi har känt varandra sen jag började på gymnasiet
och denna killen betyder så sjukt mycket för mig med, funnits där för mig när
jag nästan rasat samman, men då har han hjälpt mig upp igen och gett mig
en enorm styrka. Han är en ofattbar vän, som jag älskar sjukt mycket <3

Utan dessa pågar i mitt liv, så finns det ingen Marie, det kan jag lova er.
För skulle det hända dem något så rasar jag samman. Dem betyder allt för mig <3

Älskar er grabbar så sjukt sjukt mycket, guld värda är ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0