Vänner för livet?

Heej..

Hmm sitter här och funderar lite, det är många vänner man saknar som man glidit
ifrån på något sätt, tråkigt är det när man tänker efter liksom, vilka underbara minnen
man har med den personen/personerna igentligen varför rann bara allt ut i sanden för?

Alla minnen, skratt, tårar, galenskaper allt bara rann ut i sanden för? Varför?
Vad hände liksom? Växte vi ifrån varandra? Gick vi olika håll här i livet?

Många frågor som snurrar i hvuvudet på en faktiskt.
Vänner för livet var det inte det man skulle vara? Inget skulle komma
i mellan vänskapen? Hmmm...

Förlåt för tråkigt inlägg bara kände jag behövde får ut det
jag satt i tänkte :)

Annars sitter man bara här i soffan tillsammans med Tiger o glor
smått på en film som går på trean sådär bra det kan ni kanske fatta eftersom jag bloggar
samtidigt haha :D

Ha en fortsatt trevlig Fredag kväll allihopa <3

D - Tack för just du är du <3


Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja jag har också några vänner som man glidit ifrån. Men blir lätt så nu när man är vuxen tyvärr. alla jobbar och har sitt eget liv, inte som när man var 15 och inte hade några bekymmer ahaha :(



sv: hehe ja visst är han söt? :D min plutt :')

2010-08-13 @ 10:10:52
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja :'D

2010-08-29 @ 15:55:48
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0