Fredag mys :)

Heeej

Idag på förmiddagen så blev det städa undan här hemma i lägenheten
lite grann det sista får jag ta imorgon om jag orkar o hinner vill säga :P

Annars har man vilat o tagit det lugnt, får göra det när jag ej mått så bra
dem senaste dagarna med så vill ej att min kropp ska få någon chock eller så
men man är på bättringsvägen så det är skönt :)

Sen blev det en sväng hem till mamsen och käka lite middag med henne på
uteplatsen med katterna såklart böev skitsnack och lite yatzy med som jag slog
henne med hela 3 gånger inte illa :D

Sen blev det cykla hem och vädra ut lägenheten som är galet varm
men ej konstogt när solen står på hela dagen, så nu sitter man här
kollar på en film på tv o sitter bloggar lite o snackar med andra halvan såklart
på facebook :D

Nej nu ska jag titta klart innan det blir dax att dejta sängen :D

Ta hand om er allihopa..

Kärlek till er

// Mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0