Lördags äventyr :)

Heej Sunshine :)

Idag är det mycket som står på schemat faktiskt  :)
Nu har man precis fått i sig lite att äta, sen ska jag väl hoppa in
i duschen sen blir det välja kläder vad man ska ha på sig idag/kväll.

På dagens schema står nämligen att träffa min andra halva såklart, och en viss herr Rundgren
hahaha ingen som vet vem han är men kan säga såhär det är en kille som Gill jobbat tillsammans
med ett tag innan på sitt jobb, och idag ska jag äntligen träffa den här omtalade killen.

Och jag ska såklart slå honom i minigolf är det ju tänkt, jag har taggat upp honom som tusan
och han mig hahaha det kan ju bli en intressant dag/kväll eller vad säger ni?

Men innan dess blir det dusch, välja kläder sen inom och handla lite smått o gott
till ikväll som Gill bet mig göra, sen blir dra hem till henne och sen ska vi möta upp
Herr Rundgren hahaha sen blir det väl lite smått o gott innan minigolfen :D

Önska mig lycka till allihopa tycker jag ni ska göra, Persson ska väl vinna över Rundgren?

Ha en underbar lördag allihopa ta hand om er /// Persson


Kommentarer
Postat av: Anne

Hur gick bangolfen? Kul att du uppdaterar lite mer nu ;)

2010-07-03 @ 21:36:13
URL: http://nilssonanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0