Tankar...

Heej...

Kände att jag behövde skriva av mig lite många tankar som snurrar
i huvudet just nu. Vill ha tag på en vis person, men den personen har nog
bestämt sig att inte prata med mig mer, jag vet ej varför helt plötsligt
inga mer sms, inga mer ringa o höra hur det är m.m :(

jag bara hatar när personer slutar att höra av sig så och man ej
vet om det är en själv som gjort något, sagt något eller det är något annat
man går ju bara o funderar över det liksom :/

Detta händer alltid mig på nått jäkla vis jag vet inte varför men
jag lyckas alltid hamna i denna situationen så trött på det :(

Men jag hoppas detta löser sig på bästa sätt med verkligen
för jag bryr mig om denna personen så sjukt mycket liksom :/

Men men nu blir det film innan man ska dejta kudden :)

Ciao / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0