Tusse <3

Heej

Jag vet jag är sjukt dålig på att blogga men inte haft verken tid eller lust att blogga.
Idag fick jag i alla fall reda på blodproven från min älskade Tusse vad som är fel på honom,
det blir återbesök hos vetrinären på Onsdag hoppas vi kan få honom att må bättre nu när
vi vet vad som fattas honom, tycker inte om att se honom såhär och åka med honom fram o
tillbaka till vetrinären men vi får se på onsdag helt enkelt.

Idag har man i alla fall varit ledig ifrån jobb som har varit sjukt skönt, men fått vara hemma
hela dagen för dem skulle komma o göra ve våra ytterdörrar i trappen men än så länge har dem
ej kommit till min trapp suck suck :/ men dem håller väl på hela veckan med det :/

Blir snart att ta en dusch o sen börja med maten sen blir det väl en sväng hem till mamma
och snacka med henne angående älskade Tusse så hon också blir uppdaterad helt om det :)

Ha en bra dag/kväll allihopa <3

R - du finns alltid i mina tankar, tack för du är den du är, saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja :) snart är hon eller han ute hehe :)



som jag sa på fb, hoppas din kisse blir bättre nu då när ni vet vad som är fel :)

2010-06-14 @ 18:52:13
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: vi tog lite dyrare madrasser för de var skönare haha och då gick allt på 5000 kronor. Skulle vi ha tagit de billigaste madrasserna hade det gått på 4200 kronor ungefär. :)

2010-06-15 @ 12:59:32
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0