Håller tummarna :)

Hejsan.

Idag väcktes man av att Erika från Billingshäll i Kävlinge
där jag var på arbetsintervju och ville ha mina referenser
för jag ej hunnit skicka dem än tänkt göra det idag, men hon fick
dem över telefonen så dem kunde ringa o prata med dem och höra
hur jag är o jobba med o bla bla :)

Sen om allt gick bra så skulle jag
ha brevidgång brevid Erika nästa vecka,och två dagar veckan därpå
Sen berättade hon också att hon hade ett vikariat om jag var intresserad
och det är ju såklart jag är det liksom :)

Erika skulle ringa tillbaka på Fredag till mig, och beätta hur det gått
och så, så nu håller jag duktigt tummarna att det löser sig :)

Idag är det tvätt som står på schemat om ca 1 timme
sen blir det handla mat med mamma o pappa tror jag i alla fall
får se hur det blir med den delen :P

Ha en jätte bra dag allihopa <3

// Mii


Kommentarer
Postat av: Anne

Hör av dig när du vet vilka dagar du ska vara på mitt jobb så kanske vi ses där om jag också jobbar eller så kan vi ses efteråt/innan beroende på om du jobbar morgon/kväll :) Håller tummarna för det bästa!

2010-03-31 @ 15:55:14
URL: http://nilssonanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0