Uppdatering !!!

Hej allihopa

Anne ville ha uppdatring på min blogg så tänkte jag får la ge henne dte helt enkelt :P
Vet jag varit sjukt dålig på att blogga som vanligt men inte haft lust till det på nått vis sne har
det hänt en hel del.

Glada nyheter är att jag ska till Kävlinge imorgon på arbetsinterujv angånende timanställning
men det är ju alltid något och när jag pratade med chefen så verkade hon vara jätte posetiv
och det är jätte skönt ju så nu håller jag tummarna för det bästa i alla fall, sen ska jag ringa
tillbaka till en annan chef också i Kävlinge men det var angeånde sommarjobb, så jobbfronten
ser ändå ljus ut faktiskt :)

Annars idag har man jobbat sen på kvällen blev det hem till mamma o pappa och äta
lite våfflor eftersom det är våffeldagen idag ju mums mums :) Annars har man bara tagit
det lugnt ikväll....

Nu blir det kolla lite tv till sen blir det dejta kudden så man är utvilad tills imorgon
och hoppas allt går bra..lite smått nervös är man ju...

Ha det bra allihopa...kärlek till er

//Majsan :P


Kommentarer
Postat av: milla

Haha, bra att man kan önska en uppdatering av dej:) Hihi. Sist var det nog jag som frågade efter en:P



Jag är ledig på måndag, om du känner för att titta in?:D

2010-03-25 @ 22:24:55
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: Anne

Äntligen ;)

Vi hörs sen :) Lycka till idag!

2010-03-26 @ 06:56:47
URL: http://nilssonanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0