Förkyld

Hejsan Allihopa.
Idag är det Lördag igen.
Hmm inte hänt så spceillt mycket idag, städade undan lite på rummet var värsta bombnedslaget, men Malin tittadeförbi och gjorde mig sällskap, man har ju också åkt på västa mega förkyldningen med, så man sniffar ju nässpray haha, men det är lite bättre idag i alla fall än vad det var igår. Nu kan man andas i mellan åt i alla fall hehe. Men efter en städning så tog jag o Malin en fika här hemma, sen blev det en promenad ut i solen fast man är förkyld men tog på mig rejält så jag ej frös. Blev ner istan och hem igen hehe var skönt att komma ut o få lite frisk luft faktiskt.

Ikväll får jag se vad som händer, blir kanske en sväng till Malin eller om hon kommer hit, det är nget bestämt i alla fall, blir väl ta det lugnt o så och sniffa nässpray haha, men får hoppas den snart ger med sig.

Grattis till Ola som har namnsdag idag. :)
och Garttis till Johanna som fyller år idag hela 21 år gumman..:)
Hoppas ni får en underbar dag..:)

Ha det fint allihopa. puss o kram.

Ciao Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0