Onsdag

Hejsan.
Onsdag idag då ju, hmm vad har hänt idag då? Vaknade runt tio tiden, snackade lite med Malin över msn gjorde ve sig sen stack man och mötte henne, drog ner till stan och kollade lite skor, men ingen av oss hittade några direkt som vi ville ha, men spenderade tiden istan ett tag i alla fall. Sen tog vi bussen hem igen, så hängde Malin med inom mig innan hon skulle hem tills sig och senare träffa Charlie. Kvällen för mig har väl varit gansa tråkig om jag får säga det själv haha, inte hänt så jätte mycket små städat undan lite o så annars hjälpt mamma med tvätten, tråkigt men sånt som måste göras liksom. annars blir det att kika på Greys snart och slöa plugga lita teori i mellan åt med får det väl fast jag inte all är sugen på att kolla i den boken, men måste ta mig i kragen igen och göra nått åt saken så jag får mitt körkort nån gång haha right?

Jaja det blev ej så mycket skrivande här idag för min del, men ej hänt så mycket mer idag faktiskt så vet ej vad man ska skriva mer, nej ska kila ut i tvättstugan igen ta det sista o hänga det på tork..

Hörs o ses kanske, Ciao Marie..

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej du jaså du har oxå blogg... :-) Kram

2008-04-04 @ 18:14:15
URL: http://terrortina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0