Seger <3

Hejsan Allihopa.

Förlåt att jag är så dålig på att skriva och uppdatera på denna blogg.
Har inte hänt så mycket, mest jobbat den senaste tiden för Nina så varit sjukskriven.
men jobbade min sista dag igår på jobbet för henne, för hon kommer tillbaka nu i veckan.
Så nu blir det väl att kolla om det finns nått jobb man kan söka, men har sommaren på mammas jobb
i alla fall och det är ju skönt. men det är skönt att vara ledig nu nån dag med.

Igår blev det in på Olympia med pappa såklart. Skånederby på Olympia, mellan HIF - MFF
och herregud vilken match alltså sjukt underbar match.:) Vilken stämning det var inne på Olympia.
Såklart vann ju HIF med 4-2 så sjukt underbar känsla det var alltså helt ofattbart.:)

Idag kom mina biljetter med posten till Uppsala, så nu är det bokat o klart. Åker upp till Uppsala
den 16 Maj till den 18 Maj så är jag hemma igen. Ska fira min födelsedag den helgen uppe i Uppsala.
Kommer bli sjukt skönt och sjukt kul:)

Blir att se OLA den 17maj i Uppsala med töserna, sjukt sjukt kul det ska bli verkligen,
hoppas bara det inte bli inställt liksom. då blir jag lissen hehe. Jag vet att jag inte är som alla andra
jag gillar denna killen och hans musik, låt mig då göra det !!!

Alla andra gillar precis vad de vill om det är dansband elr vad det är, jag accepterar det liksom då kan
ni acceptera att jag gillar OLA och hans musik och hans personlighet. att jag åker o ser spelningar och signeringar med honom soo what liksom?

Stämpla inte mig som nån jävla fjortis.!!!! Det finns många som är i min ålder som gillar OLA och ser honom hans fans är en bladning av olika åldrar så lägg ner.

Usch detta blev ett långt inlägg hehe men men läs om ni orkar annars skit i det.
Ni gör som ni vill haha.

Ciao Ciao see you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0