Körskolan

Hejsan Alla sötnosar.

Märker att jag inte skivit här på någon dag men inte något speciellt som hänt igentligen
Förutom i Onsdags var jag faktiskt nere på körskolan igen efter sådär 1 halv år haha, men som alla vet har jag ju försökt sätt min uppskrivning men reglerna ändras ju nu fråns 1sep och då måste man boka både uppskrivning o uppkörning på samma dag o göra båda proven samma dag eller inom 2 veckor, så det var ju bara för lilla mig att gå ner på körskolan o beställa lite körtider o körlektioner så nu jävlar ska jag ta det och det är ingen som kan stoppa mig haha nej men jag tänker ger 110% om inte mer, nu har jag 4st körlektioner som är bokade så nu finns det ingen återvändo om man säger så haha, men ska bli kul o börja göra igen. körningen är bara rolig ju det är teorin som är så sjukt tråkig men men nu sk ajag ge järnet.

Hmm annars har det väl inte hänt något speciellt vad jag vet, är ej hemma ihelgen ska upp till Uppsala och hälsa på brorsan med mamma o pappa hade jag tänkt åker sjukt tidigt på Lördag morgon men jag är hemma igen på måndag då ska jag lova er att blogg om resan :)

Men ha det fint alltihopa. ni får ett sista blogg imorgon innan resan börjar på lördag hahaha..

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0