Jobbig dag

Hejsan..

idag har det mer eller mindre varit smått kaos på jobbet i vanlig ordning igentligen
men fattades folk på morgonen fick ringa till bemanningen massa sånt, men morgonen ar la inte värst
igentligen. Sen vid 10.30 blev det APT möte med jobbet som vanligt, lite livlig diskutioner, men det tyckte ju nte min kollega dem satt ju bara o diskuterade med varandra hmmm okeej då vill jag ej veta när dem skriker til varandra.

Men efter APT mötet var i det i alla fall bestämt att jag skulle på utbildning eller snarare kurs, men hade skivit upp mig på den eftersom jag fått reda på att den var obligatorisk men när jag var på väg så kalla min kollega på mig att det blev inen utbildning för mig för jag jobbade till 14.00 och dem var lite folk över middagen, hmm okeej, kunde dem inte sagt det innan liksom, sen sa hon kursen är inte obligatorisk :O det hade hon infomerat om till mig igår?

Haha nu var det bara såhär att jag var ledig hela adgen igår så hur hon kunnat infomera mig om det det är en jävla bra fråga, men blev så förbannad tog mina vårdtagare och stack iväg men glömde papperna till min ena så in igen o då helt plötsligt så kunde dem lösa att jag kunde gå på utbildningen:O

men jag sa nej ni kan gå på den utbildningen jag tar dessa perosner över middagen själv så slipper det bli sånt här tjafs sen stack jag bara orkade inte ens diskuttera detta...

Kunde ha infomerat mig på morgonen liksom att det inte blev nån utbildning då hade jag fattat liksom sluppit ändra om städ o så men nej nej.

Sen hem vid 14.00 sen blev det körskolan vid 15.30 som gick bra börjar närma sig slutet nu, några små moment som jag ska göra till med körläraren, nu ska jag ge mig fan på detta. Under julen o så när dem har stängt ska jag plugga teorin mycket i alla fall lite varje dag :)


Usch detta blev ett långt inlägg men kände bara för att skriva av mig lite..
men nu blir det slappa lite sen dejta kudden ska jobba imorgon med så. sen julhandla med papsen o mamsen.:P

Ta hand om er. puss o kram på er / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0