Möte + Kvällen

Hallå allihopa.

Idag gick man upp vid 9 tiden, sen vid halv 11 så var det in på jobb för
att vi skulle ha APT möte idag, till ca 12. 00 sen var det hem och käka lite sen vila innan
man skulle tillbaka till jobbet igen fö att jobba kvällen. men var verkligen en lugn kväll
så jag ska inte klaga haha.:) skönt när allt går som det ska :)

Imorgon ska man jobba dagen mellan 7.30 - 14.00 så det är ingen lång dag så det är skönt.
och har nog inget direkt jobbigt imorgon på mitt schema så det är också skönt hoppas allt flyter på imorgon med :)

Hoppas i alla fall ni haft en bra Onsdag :) Nu ska jag kolla klart på Grey`s anatomy eller hur det stavas hehe :)
sen ska jag sova, men ha det bra allihopa..

Godnatt, sov gott, dröm sött ;)

Ciao Ciao // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0