Tisdag

Hejsan allihopa...

Idag är man ledig från jobbet, sov ganska länge sen blev det duschen
och sen städa undan lite grejor på rummet, ska väl dammsuga o sånt sen om jag
orkar det idag vill säga haha.

Sen fick jag kontakta Telenot eftersom jag fick hem min räkning och jag inte fattade hur 2 saker
kund etill komma på den, men det lösate dem till mig, jag fick svar på mina frågor i alla fall, sen gjorde dem också
en spärr så jag ska slippa sånt mer, hoppas det gick nu bara.

Annras får jag se vad som händer idag, kanske blir en sväng ner istan och
fixa lite ärenden man får väl höra med mamsen när hon kommer hem om jag ska ner
istan eller inte om hon behöver grejorna eller inte.P

men får se helt enkelt vad som händer. men hoppas alla får en bra Tisdag i alla fall...:)

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0