Måndag

Heejsan...
usch fy på mig så dålig jag är på att blogga då..
men seriöst denna gången hade jag glömt bort min blogg hahaha
tills jag kom in på maddes o läste hennes jag bara shit jag har inte bloggat på min
på jätte länge ju hahaha, fy på mig så dålig jag är.

Jag har i alla fall jobbat hela helgen som vanligt haha men blev en
ganska rolig helg ändå haha allt gick fel men man kunde inte låta
bli att skratta åt det i alla fall, sen jobbade jag tillsammans med Marcus med så
haha som han mobba mig, men kul hade vi i alla fall och med dem andra med <3

Idag är jag ledig trodde jag skulle får sova ut lite men nej nej kom på igår
när jag kom hem att jag har ju körning ju haha, så va upp vid 8.30 men pappa
körde mig ner till körskolan skönt nog, sen blev det ärende på banken och lite sånt.:)

Ska ner o fixa lite fika nu innan mamsen kommer hem, men lovar blogga mer sen..haha :)

Puss o kram på er / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0