Vila i frid <3

Begravningen var jättefin, väldigt ljus och fin.
Kändes inte riktigt som en begravning på något vis,
man skulle tänka och vara tacksam för dem minnena man fått tillsammans med honom.
Inte vara ledsen utan tacksam för man fått dssa minnena.

Röda o blåa blommor som låg på din kista, skulle sumbolisera HIFs fäger.
Jättefina var dem verkligen. ljus omkring kistan.

Jag kunde hålla tårarna tills prästen började att prata om vem du var
och vad du tyckte om här i livet, när han nämde att du brann för ditt älskade HIF och
du var en trogen HIFare genom ditt liv, då kom tårarna nerför min kind :(

Sen när vi skulle sjunga en pasalm som min mormor älskade kunde jag heller
inte hålla tårarna tillbaka, för jag vet att HIF gjort en verison för att hylla Henke Larsson
så jag kunde inte hålla mig utan sjöng den verisonen istället för dig <3

När vi skulle gå fram och ta ett sista förväl vid kistan, då kom tårarna igen, sjukt jobbigt
att lägga rosen på kistan, det enda jag fick fram var HIF är med dig in i det sista <3

Jag hoppas du har det bra där du är nu, och som pappa sa nu är det du som har dne bästa platsen på Olympia när HIF spelar nu ser du allt från ovan <3

HIF kommer alltid vara en del av dig, du kommer alltid finns i mitt hjärta, du kommer alltid
vara i mina tankar när jag är inne på olympia <3

Vila i frid nu vännen, du är saknad <3


Henke Larsson

Han är Henrik "Henke" Larsson
Kommer ifrån Helsingborg
Genom åren har har frälst oss
och för evigt är han vår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0