FÖRLÅT KUSIN !!!!

Hejsan Allihopa..<3

10 december som innebär att Malin har namnsdag så först o främst Grattis till henne på namnsdagen :)
Men sen är det ju en annan lite födelsedagsgris idag med och det är min älskade Sebastian som fyller år idag så grattis till honom med <3

Idag har man jobbat till 11.30 sen efter det blev det en sväng ner till körskolan, sen efter det mötte jag upp Malin nere istan inom hennes föräldrar lämna lite grejor, sen blev det stan för oss två kolla runt lite. hittade Sebbes present ju kanon :) Sen hittade några julklappar men inte fel inte fel haha..sen blev det fika med Malin på Maddes såklart vad annars sjukt mysigt <3

ALLA LÄS DETTA !!!
Fått klagomål av kusinen igen (Milla) vad annars liksom hon kan aldrig vara nöjd :P
Jag skrev att hon jobbade på Brio i Hyllinge på Familia men
DET SKA VARA LEKIA

Är du nöjd nu kusin? Eller? Nått mer klagomål?

Haha skojar med dig ;)


Kommentarer
Postat av: milla

Haha, nä, nu är jag nöjd:D



Kul att du uppdaterar:P

2009-12-10 @ 23:26:30
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0