Julklappar

Hej allihopa..

Idag har man varit inne o jobbat skulle igentligen varit ledig men bytat
med en kollega, hon valde att byta rätt dag med mig eftersom det var sjukt
mycket snö ute när jag vaknade och sen grymt halt också rena isbanan ju.
Men det gick bra att jobba ändå :)

Efter jobbet blev det ta sig ner till körskolan plugga teori
och det gick faktiskt bättre än gjort på länge så det var skönt :)
Sen blev det en runda på stan och se om man kunde inhandla lite julklappr
och det gick bra det med, har 3st kvar nu bara som jag ska fixa men när är en a
annan fråga :P

Sen kom pappa förbi med julkulor o lite smått pynt till granen.
Har alltid tjatat om att ha en riktig gran, och det ska jag ha nu när jag flyttat hemifrån :)
Eftersom brorsan ej tålt riktigt gran med barr o så, så har vi alltid haft platsgran :/
Men nu när jag flyttat kan jag ha en riktigt gran o det tycker pappa jag med ska ha
så han handlar den till mig så sjukt glad :)

Men ska inhandla den i dagarna när båda har tid :P

Oj detta blev ett långt inlägg, nu borde ju kusinen vara nöjd, eftersom
jag bloggar varje dag haha eller hur Camilla? haha skoja med dig :P

Ha en underbar kväll allihopa.

Kärlek till er / Majsan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0