Lögner?

Varför?
Varför tog du kontakten med mig igen?
Efter allt du gjorde emot mig, fick mig hoppas, sväva på rosa moln
tro på kärleken igen, men sen bara försvann du utan att säga ett ord.

Efter någon månad, så får man ett mail, började hoppas igen
trodde du skulle höra av dig när du kom hem igen men nej nej det
gjorde du inte.

Fråns idag, då alla små lögner började om igen. men det bästa
jag gjorde var att ta mig o träffa dig, så du fick ditt avslut med mig
men du är inget värt i mina ögon överhuvdtaget,

Du gjorde mitt liv till ett helvete igentligen
jag kan inte lita på någon kille igentligen....

Usch depp inlägg detta blev men jag behövde skriva av mig bara
önskar bara jag kunde få ha den lyckan alla andra har i sitt liv...

Men jag är sjukt tacksam för att jag har mina vänner som
ger mig kärlek här i livet och gör mitt liv värt att leva <3

Pusssssssss / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0