Lucia :)

Hej igen allihopa :)

Nu sitter man här igen :)
Kollar det sista på Idol finalen i repris eftersom
jag missade den i Fredags för jag var ute med jobbet :)
Men Erik är ju en solklar vinnare helt rätt att han vann utan tvekan liksom. :)

Idag är det också Lucia, har ni varit och lussat för någon eller?
Det har inte jag haha så lat jag är haha :P Men det är inte bara Lucia idag
utan det är faktiskt min kusins födelsedag med och han blir hela 17 år så
STORT GRATTIS TILL HONOM :)

Men nu är det städning som står på schemat faktiskt, har plockat
undan lite under reklamen på Idol haha nu blir det dammsuga o massa sånt tråkigt. !!!

Men ha en underbara Lucia dag allihopa och en underbar söndag :)

Massa kärlek till er // Mary <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0