Tankar..

Hejsan..

Nu kommer det ett sent inlägg till men känner bara att jag måste
skriva av mig lite grann mycket tankar i huvudet helt enkelt.

Just nu ligger man i sängen med datorn och kollar på filmen
vid din sida, den är bra tycker jag den beör på något vis liksom :)

Usch det är så mycket jag ingentligen skulle göra, men är så lat
att jag bara skjuter upp sakerna hela tiden liksom varför?
Skulle städa lägenheten idag, blev det av hmm nej? Men lyckades
i alla fall sotera gaderoberna alltid en start på städningen haha

Men lovat mig själv att jag ska ta mig i kragen o städa imorgon
söndagar brukar vara tråkiga så man får ju ha nått att göra haha...

Det är så mycket innan jul o allt nu, julklappar o allt känns ej kul
och shoppa det när man knappt har några pengar att röra sig med
eftersom man jobbat 50% denna månaden sjukt irriterande men men det får väl gå...


Usch nej nu ska jag kolla vidare på filmen och sluta gnälla för jag vet att jag fixar
detta bara ta mig i kragen med städningen o shoppandet hahaha det löser sig alltid :)

Massa kärlek till er allihopa
och godnatt sov gott om ni ej redan gör det :P

Ciao Ciao // Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0