Din dag idag <3

Heej.

Idag är det din dag hjärtat mitt, idag är det din födelsedag.
men du finns inte här och firar den tillsammans med mig :(
Var hos dig på graven idag och la 10 röda rosor till dig. Tårarna dem rann ner ifrån
mina kinder, saknaden efter dig är så otroligt stor, mitt hjärta är inte helt utan dig :(
Skulle gjort vad som helst bara för att vara hos dig igen i din famn och känna mig trygg igen.
Du gav mig så mycket kärlek, du fick mig att känna vad äkta kärlek var, du fick mig att leva för stunden.
Minnena tillsammans med dig kommer jag alltid ha med mig så länge jag lever. Du finns i mina tankar
varje dag, det går inte en dag, en min, en sek, utan att jag inte tänker på dig.

Du är mitt allt fortfarande, och det kommer du alltid att vara, det är så svårt att leva här utan dig,
jag är inte hel utan dig vid min sida. Kärleken till dig kommer aldrig att dö, snarare tvärtom, den
växer o växer och blir starkare för varje dag som går <3

Älskar dig så sjukt mycket och kommer alltid att göra <3

Grattis på födelsedagen hjärtat mitt <3
Hoppas du haft en underbar födelsedag <3

Kärlek till dig / Marie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0