Helgen

Hejsan allihopa..

Sorry att jag inte bloggat på ett tag eller under helgen
men har jobbat helgen så blir grymt trött när man kommer hem och
är inte så värst social av sig om man säger så.

Fredagen hände väl inte så mycket, jobbade till 12 tog det lugnt o så,
sen på kvällen stack jag en runda Mathias o våldgästade honom lite, blev filmkväll
och myspys med honom, skitsnack o flummiga stunder, tack för en underbar kväll.

Lördag, upp o hoppa tidigt till jobbet o jobbade hela dagen till 16.00 sen
käkade med familjen sen blev det att ta dte lugnt o kolla på melodifestivalen
med mamsen som vanligt haha.

Söndag, upp o hoppa tidigt idag med jobbat delad tur idag sjukt segt men det fick går det med
7.30 - 13.30 sen hem vila sen började man igen 16.30 - 21.00 nu är ma hemma o kollar runder lite
på nätet o svara på inlägg o sånt.

Så ungefär såhär har min helg sett ut tråkig men så är det när man jobbar helg hahahha.

Nu ska jag dejta kudden är ledig imorgon sååååå skönt ska sova ut verkligen <3

Puss o kram på er / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0