Helgen

Hejsan allihopa...

Då har man jobbat helgen, inte så värst långa dagar så man ska inte klaga.
Den värsta dagen är ju idag eftersom jag jobbat en delad tur, dem är inte så jätte populära
i mina ögon i alla fall men men liksom vad finns det att göra en söndag haha sitter bara hemma
ändå och segar så kan ju lika gärna jobba hela dagen och kvällen hahha, men var en lugn kväll så ska verkligen inte
klaga där heller hahhaa

Min helg har varit lugnt efter jobbet o så, var en sväng på Väla o så fixade pappas present, eftersom han
fyller år som imorgon. han börjar bli gammal min älskade pappa, hoppas han får en bra dag imorgon
ska jobba kvällen så lär ej fira han så mycket tyvärr men men lite tårta hinner man väl med hahaha.

Nej nu ska jag dejta kudden, så jag får sova ut lite, skönt med sovmorgon i morgon i alla fall.:P

Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: Madde

tack söta du :)

2009-02-08 @ 22:48:57
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0