Körskolan / Stan

Hejsan allihopa..

Idag är man ledig ifrån jobbet, skönt nog men blev en tidigt morgon ändå.
skulle till körskolan på förmiddagen och ha körning med min älskade körlärare :D
Äntligen fick jag köra med Torsten igen, vilken känsla helt oslagbar verkligen, har kört med
Göran 4 körlektioner nu eftersom Torsten varit på semester sen hos läkaren en gång, men nu var han
tillbaka igen brevid mig i bilden. Det tog inte länge från vi började tjafsa i bilen igen haha, skämta med varandra
skaratta och samtidigt köra, underbart verkligen.

Göran som jag kört med innan har typ gjort allt så komplicerat på något vis när han ska lära ut.
Tappade min kör glädje, sist vill jag bara ge upp allt efter körlektionen, för han bara påpeka allt som var
dåligt o bla bla, liksom mitt självförtroende sjönk då, men idag efter en körlektion med Torsten hade jag ett leende på läpparna, och verkligen fått tillbaka min kör glädje igen :) Torsten förklarar mycket enklare och ger en små tips hela tiden och det gör det mycket lättare :)

Nu jäklar har jag inte mycket kvar ska plugga lite teori idag med så jag håller mig uppdaterad på det med :)

Efter körskolan blev det lite shopping för min del, lite shopping till alla hjärtans dag, till min älskade mamma såklart som betyder mer än vad hon någonsin kommer förstå, eftersom man är singel och inte har nån pojkvän att skäma bort så skämmer jag bort mina närmsate familjen och vännerna som betyder mycket för mig <3

Ha en underbar Tisdag allaihopa puss o kram / Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0