Onsdagen

Hejsan Sötisar.

Hoppas allt är bra med er, vet att jag inte bloggat på nån dag men mycket att göra
sista tiden så har ej hunnit tyvärr.

Idag har jag träffat Malin, inte setts på ett tag, så blev stan och fika en runda, sen hem till henne
packa lite i flyttlådorna till henne, sen hem till mig o rensa bland mina saker, o flyttlådor haha.
Sen var Malin så gullig att hon färgade mitt hår, så äntligen är man blond helt igen o slippa den utväxten man hade..:P

Annars har det väl inte hänt så sjukt mycket i mitt lilla liv, körskolan o plugga teori har tagit sin lilla tid,
ska ner på körskolan imorgon igen och kolla igenom lite teori, sen får jag se vad som händer, blir väl kanske att
packa ner lite i flyttlådorna, få bort det jag inte använder liksom.

Men hoppas det är bra med er i alla fall..

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer
Postat av: madde

svar: tack gumman :) vad snäll du är! ja jag vet att det är för hans eget bästa men just nu känner man sig som en mördare.. inte vidare roligt :/

2009-02-19 @ 16:04:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0