Helgen

Hejsan alla söta.

Nu är min hleg gjord, med andra ord så har jag jobbat hela helgen mindre kul
om jag säger det :( men någon måste ju göra det med ju haha.

Men idag var nog jobbigast, åkt på en jävla förkyldning började med ont i halsen
igår men den är väl lite bättre, eller ja bättre än innan i alla fall, sen vaknade man idag
med tätt i nästan knappt fick luft, men det var bara att dra sig till jobb ändå. är så många sjuka
så hade ej kunnat sjukanmält mig liksom, sen är jag ledig imorgon och på tisdag så kan vila
upp mig då ju :D

Så när jag kom hem så blev det sängen o sov en timme sen käka
och nu ligger man här igen kollar film o bara tar det lugnt orkar liksom inte göra för mycket.

Hopppas alla andra fått en bättre helg än vad jag fått hahaha.:P

Kärlek till er allihopa..

/ / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0